Välkommen till Tennis- och padelshopen i Kristianstad!

I tennishallen på Kristianstads Tennisklubb finnes en mindre shop där du hittar det mesta du behöver till ditt tennis- eller padelspel.

Vi har allt från strumpor och skor till sköna träningskläder du kan använda på eller utanför banan.

Vi säljer tennis- och padelbollar och de märken vi just nu säljer är Head och Babolat. På racketsidan finns Head, Babolat och när det gäller kläder finns också Adidas representerade.

Som medlem i KTK har du alltid 10 % på det som finns i shopen, undantaget bollar.

I klubbens entré finns också en varuautomat där du kan köpa kall dryck, kaffe, snacks, bollar och lindor även när shopen är obemannad.

Vill du att vi ska ta hem något speciellt är du varmt välkommen att kontakta: lena.ernberg@fredensborg.com eller ringa 0702- 61 28 78.

Vi tar både Swish och kort som betalmedel och självklart får du lämna tillbaka varor du inte är nöjd med. Vårt swishnummer är:  123 562 39 47

Vi hoppas du ska hitta något som passar dig i vår shop och önskar dig härliga träningsstunder på tennis- eller padelbanan!

Ett stort tack till dig som handlar i vår varuautomat eller i vår shop.

Det gör att vi kan fortsätta ge er service och erbjuda bra produkter till ert spel.

Varmt välkommen!